sikor prowadzi tutaj blog rowerowy

Mykanów-Mstów-Olsztyn

• Sprzęt TREK
Czwartek, 24 marca 2011 | dodano: 24.03.2011

Cz-wa - Mykanów - Kościelec - Mstów - Małusy - Brzyszów - Olsztyn - Cz-wa
Krew mnie zalewa bo przez kontuzję z biegania dalej nici. I to dosłownie bo jak nie spożytkuję energii na sport to od razu robię się nerwowy i nieprzyjemny dla otoczenia ;)
Dość długo kombinowałem gdzie by tu się wybrać samemu na wieczorną przejażdżkę coby było i w miarę bezpiecznie i wystarczająco daleko. Na początek odwiedziłem kolegów na co czwartkowym treningu na trasie 3BC a potem dalej w w stronę Mykanowa. Trasa typowo asfaltowa, z uwagi na bezpieczeństwo głównie po dość uczęszczanych drogach. No i tu powstaje pytanie gdzie jest bezpieczniej po ciemku... Tam gdzie jeżdżą TIR-y czy na przysłowiowych zadupiach, gdzie w razie (odpukać) czego nikt mnie znajdzie no i gdzie mogą być puszczone samopas psy. Ja jednak wybrałem jako wariant bezpieczniejszy ruchliwe drogi chociaż na pewno popełniłem błąd nie zabierając ze sobą odblaskowych opasek no i kompletu dokumentów. Przez większość drogi zastanawiałem się czy jadąc na rowerze jestem zobowiązany posiadać dowód osobisty - chyba tak ;).