sikor prowadzi tutaj blog rowerowy

Janów - Żarki

• Sprzęt MERIDA
Niedziela, 20 marca 2011 | dodano: 20.03.2011

Cz-wa - Olsztyn - Janów - Gorzków - Trzebniów - Żarki - Suliszowice - Bisupice - Olsztyn - Cz-wa
No i mam pierwszą setkę w tym sezonie!!! Kontuzja nogi na ukończeniu, z bieganiem trzeba się wstrzymać, więc najwyższy czas odbudować formę rowerową.
Z uwagi na błoto i śnieg na szlakach trasa typowo asfaltowa. Pogoda też raczej dopisała chociaż w jednym momencie solidnie przemarzły mi palce u ręki. Najlepsze jest to, że w plecaku miałem cieplejsze rękawiczki, ale nie było kiedy ich zmienić. Przy wyjeździe z Olsztyna dogoniła nas grupa kolarska co było dla nas z Krzarą bodźcem do gwałtownego przyspieszenia. W efekcie chyba nigdy nie przebyłem odcinka od Olsztyna do Janowa ze średnią chyba solidnie powyżej 30-tki. Przed samym Janowem kolarze weszli nam ambicję, więc zamiast się wozić za ich plecami ambitnie wyszliśmy na czoło. Niestety długo nie prowadziliśmy stawki bo było to chyba poniżej godności szosowców, którzy bardzo szybko odbudowali w sobie ukryte pokłady motywacji...