sikor prowadzi tutaj blog rowerowy

Maj, 2010

Apolonka

Niedziela, 30 maja 2010 | dodano: 30.05.2010

Cz-wa - Mstów - Kuchary - Rzerzęczyce - Kłomnice - Zawada - Garnek - Święta Anna - Przyrów - Sieraków - Apolonka - Góry Gorzkowskie - Ludwinów - Złoty Potok - Zrębice - Olsztyn - Cz-wa

Na niedzielę zapowiadali opady od południa więc podjąłem decyzję - ruszam rano. Co prawda żona odwiodła mnie od startu o 6 rano (i słusznie) więc wystartowałem o 8 rano bez konkretnego planu gdzie chcę jechać. I tak jadąc i jadąc zawędrowałęm do Kłomnic i dalej na północny-wschód od Kłomnic. Tereny są fajne na rower, niestety ostatnie powodzie nie pozwalają na zjazd z asfaltów.
Znudziwszy się asfaltami przeskoczyłem na jurę i terenowe ścieżki w Górach Gorzkowskich. Na sam koniec w okolicach Olsztyna złapał mnie niewielki deszczyk.

Czas przejazdu niestety przybliżony, bo inteligentnie nie włączyłem zapisu GPS a przy wpisywaniu niniejszych danych jeszcze bardziej inteligentnie skasowałem licznik.

Rodzinnie do Kusiąt

Sobota, 29 maja 2010 | dodano: 29.05.2010

Mała sobotnia przejażdżka z żoną i dziećmi.

Czarny szlak rowerowy

Niedziela, 23 maja 2010 | dodano: 23.05.2010

Cz-wa - Srocko - Małusy - Żuraw - Św. Anna - Przyrów - Staropole - Sygontka - Śmiertny Dąb - Piasek - Zrębice - Olsztyn - Cz-wa

A na ten weekend były takie ambitne plany... Miałem startować w Waypointrace w Pruszkowie (100km) w sobotę i maratonie MTB ŚLR w Nowinach (70km) w niedzielę. Niestety sytuacja rodzinna się wyjątkowo skomplikowała i plany niestety zostały skonfrontowane z twardą rzeczywistością.

Udało mi się za to w sobotę wystartować w 2 Biegu Częstochowskim na dystansie 10km, w którym zająłem miejsce 304/652 w kat. open i 64/135 w kat. M30. Z tego wynika, że w bieganiu też nie jestem najgorszy i utrzymuję ten sam poziom co w rowerach czyli plasuję się w pierwszej połowie stawki. Zważając, że to był dopiero mój 2 start w zawodach biegowych w życiu chyba nie jest najgorzej. Teraz trzeba się zabrać za jakiś półmaraton (21km) bo na maraton pełny (42km) chyba szkoda mi jednak zdrowia ;).

Wracając do tematu rowerowego, korzystając z pogody i zgody żony ruszyłem w trasę ale z ograniczeniem czasowym do 3godz. Podjąłem decyzję ruszam na czarny szlak, którym od czau wycieczki z Fludim w zeszłym roku nie miałem okazji jechać. Niestety parę odcinków szlaku okazało się nieprzejezdnych przez rozlewiska i połamane drzewa więc trasę zrobiłem z małymi modyfikacjami.

Powrót ze Złotego Potoku

Siedlec - Zrębice - Sokole Góry - Olsztyn - Skrajnica - Cz-wa

Gorzków z Energosportem

Fragment czarnego szlaku rowerowego Hotelu Kmicic
Nie wpisuję czasu jazdy aby nie psuć sobie średniej... ;)

Złoty Potok

Cz-wa - Kusięta - Olsztyn - Piasek - Janów - Złoty Potok

Dzisiaj miała być piękna pogoda więc planowaliśmy z żoną zabrać dzieci i pojechać na wycieczkę z Energosportu szlakiem rowerowym Hotelu Kmicic. Wszystko było dograne na ostatni guzik z wyjątkiem pogody, która spłatała figla. Wobec zbyt niskiej temperatury dla dzieci na rower ruszyłem sam o 10:30 a koledzy startowali ze Złotego Potoku o 10:50. Wiedziałem, że tempo będą mieli bardzo wolne więc zapadła decyzja aby gnać ile wlezie do Złotego i ich przechwycić na trasie. Jak zaplanowałem tak zrobiłem i do tej pory brałem nigdy pod uwagę że dojadę do Złotego w 1h ;).

Całą wycieczkę rozbiłem na 3 części aby móc się wykazać niezłą średnią (co prawda na asfalcie) i nie ujmować w statystkach niezbyt chlubnego tempa odcinka za Złotym w towarzystwie kolegów i koleżanki z klubu.

Sokole Góry

Środa, 12 maja 2010 | dodano: 12.05.2010

A miało być tak pięknie. Udało mi obgadać teściów w roli opiekunów i nawet 15 min przed zakładanym czasem wystartowałem w trasę... W zamyśle miał to być Złoty Potok z trasą ok 70km... Niestety w Sok0lich Górach zatrzymał mnie telefon a pilne sprawy rodzinne nakazały przerwać wycieczkę i jak najszybciej wrócić do Cz-wy. Fak faktem, że chyba długo nie pobiję czasu powrotu z Sokolich do domu...

Rodzinny wypadzik z żoną

Sobota, 8 maja 2010 | dodano: 08.05.2010

Cz-wa - Mirów - Jaskrów - Mstów - Małusy - Turów - Przymiłowice - Sokole Góry - Olsztyn - Cz-wa
W ramach treningu dla żony przed planowaną wyprawą Crotosa na Warmię wybraliśmy się w końcu na mały wypadzik. Powolutku i spokojnie pokonaliśmy zakładany dystans...