sikor prowadzi tutaj blog rowerowy

Na lody do Żarek ;)

Niedziela, 1 sierpnia 2010 | dodano: 01.08.2010

Cz-wa-Dębowiec-Zaborze-Masłońskie-Jastrząb-Kuźnice-Oczko-Żarki Letnisko-Żarki-Leśniów-Czatachowa-Trzebniów-Ostrężnik-Złoty Potok-Pabianice-Zrębice-Olsztyn-Cz-wa

Dzisiejszy wyjazd był kompletnie nieplanowany. Wczoraj byłem z żoną na weselu i do głowy mi nie przyszło planować rower. Na skutek zbiegu okoliczności wesele dość mocno się skróciło a ja się obudziłem rześki i "młody". Ruszyłem przed siebie bez sprecyzowanego planu z nadzieją spotkania jakiejś bratniej duszy. Przed Dębowcem spotkałem Marcina z serwisu z Garibaldiego, który niestety jechał w damskim towarzystwie więc wspólna jazda niestety nie wypaliła. Określił się za to wspólny cel czyli Czatachowa. Ja postanowiłem pojechać tam przez Zaborze w którym pojawiał się woda a potem robiąc pętlę wokół zbiornika w Poraju no i oczywiście na pyszne i duże lody z automatu w Żarkach. Potem już było bez oszczędzania się ostro po górkach i do domu.