sikor prowadzi tutaj blog rowerowy

Night Rider - Jurajskie Lato Filmowe Złoty Potok

• Sprzęt MERIDA
Sobota, 16 lipca 2011 | dodano: 19.07.2011

Cz-wa - Olsztyn - Sokole Góry - lasy - Złoty Potok - Żarki - Żarki Letnisko - Kuźnice - Jastrząb - Poczesna - Cz-wa

Nocna jazda do Złotego Potoku. Start godz. 20, powrót godz. 00:30. Miała być w większym towarzystwie ale jakoś się z kolegami nie dogadaliśmy na forum i pojechałem tylko z Outsiderem. Za to wyszło 85km w naprawdę dobrym tempie włączając w to pętelkę po Sokolich Górach.
Niestety przyjemność wyjazdu popsuł nam wypadek Outsidera na drodze do Żarek w Złotym Potoku. Jakiś babsztyl w Tico (czy czymś podobnym) wystawił migacz w prawo, zjechał na pobocze a potem zabrał się do nawracania oczywiście tuż przede mną. W efekcie ja musiałem trochę wyhamować, lecz siedzący mi na kole Outsider zaliczył OTB na asfalcie - całe szczęście, że akurat nic z naprzeciwka nie jechało. Na szczęście skończyło się chyba tylko na solidnych potłuczeniach, które pozwoliły mu kontynuować jazdę lecz w zasadzie już tylko asfaltem.