sikor prowadzi tutaj blog rowerowy

Lody w Żarkach

• Sprzęt MERIDA
Niedziela, 12 czerwca 2011 | dodano: 12.06.2011

Cz-wa - Poraj - Kuźnice - Żarki Letnisko - Żarki - Złoty Potok - Siedlec - Zrębice - Olsztyn - Cz-wa
Niedziela, utargowane 3h czasu na rower w ściśle określonych godzinach - a wiec tradycyjna trasa na lody w Żarkach, tym razem w innym punkcie z uwagi na monstrualną kolejkę przy dotychczasowej budce. Plus taki, że mogę do mojej listy dopisać kolejną lodziarnię godną polecenia. Do Cz-wy przybyłem prawie na czas wykorzystując co do minuty przysługujący kwadrans akademicki... ;)

buziaczek | 20:27 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj ah to wiem, zaraz obok banku spółdzielczego... dzięki pozdrawiam
Sikor | 19:42 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Przy rynku, szczytowa kamienica od strony drogi na Janów
buziaczek | 17:02 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj a który to punkt ! kolejka mnie czasem przeraża przy tych lodach ale wiem że warto stać w niej bo obfituje to zadowoleniem podniebienia heh :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zyokr